مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:162023-07-25اقتصادي

تولید کننده داخلی، نباید قربانی سودآوری واکسن های وارداتی شود 


جذابیت و سودآوری واکسن های وارداتی طیور، تولید کننده داخلی را متضرر کرده و به حاشیه می راند.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت تعاونی پخش تولیدی- توزیعی رازی گفت: جذابیت و سودآوری واکسن های وارداتی طیور، تولید کننده داخلی را متضرر کرده و به حاشیه می راند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حجازی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران با حضور در غرفه موسسه رازی، مهمترین موضوع در انتخاب واکسن برای مصرف کنندگان را کیفیت آن خواند و گفت: موسسه رازی نزدیک به 100 سال سابقه در عرصه ساخت و تولید واکسن و فراورده های بیولوژیک را دارد و از پایه گذاران صنعت واکسن سازی کشور است.

وی گفت: دانشمندان و محققان این موسسه همواره برای حفظ و ارتقای کیفیت محصولات مجموعه، همت کرده اند و درصورت بروز هرگونه مشکل یا نقصی در واکسن ها یا گزارش مصرف کنندگان، به سرعت رسیدگی و پیگیری شده و می شود.

حجازی با بیان این که تا کنون شکایت یا انتقادی از کیفیت محصولات موسسه رازی از سوی دامداران و پرورش دهندگان طیور نشده است، تصریح کرد: در این صنعت، همواره بحث تجارت و فضای رقابتی مطرح بوده و جذابیت و سودآوری واکسن های خارجی برای واردکنندگان سبب شده بازار داخل کشور را به سمت انتخاب واکسن های خارجی هدایت کنند در حالی که باید دست به دست هم دهیم و واکسنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کننده داخلی، نباید قربانی سودآوری واکسن های وارداتی شود 

تولید کننده داخلی، نباید قربانی سودآوری واکسن های وارداتی شود